Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Gids Bedrijfshulpverlening

  • Informatiesoort: Wet- en Regelgeving
  • Bijgewerkt tot: 30-01-2018

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Wie communiceren er

Tijdens een noodsituatie kunnen verschillende partijen met de media communiceren over de noodsituatie. Denk daarbij aan:

  • collega’s;

  • omstanders;

  • contractors;

  • organisatie;

  • familie/relatie van slachtoffers of medewerkers;

  • overheid.

Door de komst van social media kunnen omstanders, waaronder eigen personeel, nog sneller en gemakkelijker via de mobiele telefoon informatie over de noodsituatie verspreiden. Het is mogelijk dat BHV’ers via deze social media in beeld komen. Veel organisaties hebben intern een streng beleid over het communiceren over noodsituaties. Men wil dit zoveel mogelijk beperken. Maar het is een illusie om te denken dat dit geheel tegengehouden kan worden.

Met dit in het achterhoofd rijst de vraag

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren